Μάρτιος 29, 2019
Πως να χρησιμοποιήσεις τους ξηρούς καρπούς στην μαγειρική

Οι ξηροί καρποί ειναι σπουδαία τρόφιμα με πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας. Οι περισσότεροι τα τρώμε σαν σνακ ή συνοδεύουμε τα ποτά μας. Η ποικιλία τους είναι μεγάλη και οι χρήσεις τους πολλές. 

Χρησιμοποίησέ τους για να φτιάξεις:

  • Mείγμα για πανάρισμα κοτόπουλου & ψάρι: Φτιάξε ενα μείγμα από  ψιλοτριμμένα αμύγδαλα, κασιους, φυστίκια Αιγίνης ή καρύδια  και πάναρε το κοτοπουλο και το ψάρι πριν το τηγάνισμα. 
  • Φυτικά ροφήματα: Το γάλα από καρπούς θεωρείται από πολλούς εύπεπτο και υγιεινό και η διαδικασία παρασκευής του ειναι ίδια για όλους τους ξηρούς καρπούς.  Ιδανικό για πρωινό γεύμα με δημητριακά, milkshakes, παγωτά. δες εδώ συνταγή για γάλα αμυγδάλου 
  • Βούτυρο: Φτιάξε φυστικοβούτυρο, αμυγδαλοβούτυρο, φουντουκοβούτυρο, χτυπώντας στο multi τους ξηρούς καρπούς της επιλογής σου για 3-4 λεπτά με διακοπές μέχρι να βγουν όλα τα έλαιά τους. Έλέγχεις  ότι δεν έχουν μικρά κομματάκια και δεν έχουν γίνει μία σκληρή πάστα. Άλλειψε φέτες ψωμιού, τηγανήτες, pankaces, κρέπες, σάντουιτς, φρυγανιές.   
  • Άλλειμα, πραλίνα φουντουκιού: Σπιτικό και λαχταριστό άλλειμα σοκολάτας με φουντούκια και κακάο για το ψωμί ή κρέπα με μπανάνες. Ιδανικό για πρωινό και δεκατιανό. δες εδώ συνταγή
  • Αλεύρι: Αν έχεις ένα καλό και δυνατό μπλέντερ  δοκίμασε να φτιάξεις το δικό σου αλεύρι από ξηρούς καρπούς π.χ. από αποφλοιωμένα αμύγδαλα.  Αυτό που πρέπει να προσέξεις ειναι ότι δεν πρέπει να τα χτυπήσεις πολύ ώρα διότι θα καταλήξεις σε βούτυρο αμυγδάλου  και όχι αλεύρι. Πρέπει να σταματάς συχνά το μπλέντερ και να καθαρίζεις τα τοιχώματά του από τα αμύγδαλα. Δεν πρέπει να ρίξεις μέσα στον κάδο 1kg αμύγδαλα μονομιάς αλλά περίπου 200γρ την φορά.    δες εδώ συνταγή για κέικ & μπισκότα με αλεύρι αμυγδάλου
  • Μπάρες δημητριακών:  Είναι μία γρήγορη και νόστιμη λύση για σνακ σε όλη την διάρκεια της ημέρας και  προσφέρουν ενέργεια θρεπτικά συστατικά. Μπορούν να σε χορτάσουν και να σε ωφελήσουν χωρίς να σε βαρύνουν και είναι πανεύκολες στην παρασκευή τους. Ανάμειξε  ξηρους καρπούς, δημητριακά, φρούτα και φτιάξε τις μπάρες δημητριακών της αρεσκείας σου στο σπίτι. δες εδώ συνταγή
  • Ρίξε τα σε σαλάτες: Φτιάξτε μία  πλούσια σαλάτα  με φυλλώδη πολύχρωμα και θρεπτικά λαχανικά όπως μαρούλι, ρόκα, λάχανο, καρότο, ρίξε καρύδια, κάσιους, αμύγδαλα και φτιάξε ένα dressing  με ελαιόλαδο, μέλι, αλατι και λεμόνι ή μπαλσάμικο και απόλαυσε. 
  • Ρίξτε τα σε γιαούρτι. Φτιάξε ένα υγιεινό και χορταστικό  δεκατιανό με γιαούρτι, μέλι και ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σου.

 

  • Σως & σάλτσες:
  • Dip: 

 

Σας ενημερώνουμε ότι δεν είμαστε ιατροί. Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα μας έχουν καθαρά απλό ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Δεν έχουν σκοπό ούτε να δώσουν ούτε να ακυρώσουν ιατρικές συμβουλές. Σε προβλήματα υγείας σας να συμβουλεύεστε τον ιατρό σας πάντοτε.