Μάρτιος 27, 2019
Πως να εντάξεις τις υπερτροφές στην διατροφή σου

Goji berry, blueberries, cranberries, rasberries, acai berries, ιπποφαές, φραγκοστάφυλλα, αρώνια, ιπποφαές, λιναρόσπορο, μούρα, μαστίχα, maca, σπιρουλίνα, σταφίδες, είναι μερικές από τις τροφές  που θεωρούνται ότι είναι γεμάτες από θρεπτικά συστατικά.

Έχουν αποκτήσει πολλούς θαυμαστές, έχουν γίνει πολύ δημοφιλής τελευταία και όλο και περισσότερες συνταγές τα ζητούν. Η αλήθεια ειναι ότι δύσκολα τους αντιστέκεται κανείς, είναι νόστιμα και συνδυάζονται με πολλούς τρόπους. Μπορείς είτε να τα καταναλώσεις σαν σνακ μέσα στην ημέρα τα οποία  τόσο θα σε χορτάσουν όσο και θα σε  τονώσουν, είτε να τα χρησιμοποιήσεις σε πληθώρα συνταγών. Δες παρακάτω πως μπορείς να τα απολαμβάνεις:

Ρίξε τα σε:

  • Γιαούρτι με μέλι
  • Μπωλ με μούσλι δημητριακών  
  • Σαλάτες
  • Παγωτά
  • Κρέπες, τηγανίτες, pancakes

Φτιάξε  ζύμες και μείγματα όπως:

  • Αρτοπαρασκευάσματα όπως κριτσίνια, κουλούρια, μπισκότα, παξιμάδια
  • Μπάρες δημητριακών δες εδώ συνταγή
  • Κέικ, χαλβάδες, βασιλόπιτες, μηλόπιτες και στρούντελ
  • Brownies, muffins
  • Τσουρέκια
  • Γλυκιές τάρτες
  • Graniola
  • Τσάντεϋ
  • Σοκολατάκια και τρουφάκια δες εδώ συνταγή

Τις υπερτροφές σε  μορφή σκόνης όπως πχ  maca, σπιρουλίνα, graviola, μαστίχα,  ρίξε τες σε:

  • Μούσλι δημητριακών
  • Smoothies
  • Γρανίτες
  • Φυτικά γάλατα 
  • Milkshakes
  • Σούπες
  • Χυμούς φρούτων

Σας ενημερώνουμε ότι δεν είμαστε ιατροί. Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα μας έχουν καθαρά απλό ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Δεν έχουν σκοπό ούτε να δώσουν ούτε να ακυρώσουν ιατρικές συμβουλές. Σε προβλήματα υγείας σας να συμβουλεύεστε τον ιατρό σας πάντοτε.